دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی دویست و شیشم: فرجههههههههه

امروز اخرین امتحان عملی رو هم دادیم. اخریش بسکتبال بود. بازی خیییلی شیرینیه و سخت و واسه ادم قد کوتاهی مثل من کمی سخت تر. ولی خوب بود. راضی هستم از خودم. البته باید بگم که استادمون هم فوقالعاده بود.  خیلی خوب یادمون داد خیلی. این ترم در مقایسه با ترم پیش ، مثل بهشت و جهنم بود. این ترمو خیلی دوست داشتم. کلاس شنا ، تنیس ، زبان ، کمک ها اولیه و..... همشونو دوست داشتم و خیلی خوش گذشت بهم.  حتی امتحانامون هم با لذت و شادی برگزار میشدن. البته اگه از دوی 2500 متر تو 11 دقیقه چشم پوشی کنم: | ینی هممون مرگ رو جلوی چشممون دیدیم !! 

امروز بعد از اخرین کلاس با بچه های خودمون برف بازی کردیم خیلی خوش گذشت . دستام کاملا یخ بسته بودن: ))))) و هیچکدوم از گلوله هام به هدف نمیخوردن: | ولی اخری خورد اینقددددر خوشحال شدم ؛))

الان هم تو راه خونه هستم. تا دوهفته ی دیگه که امتحانای تئوری شروع میشن. باید خوب بخونم وگرنه این ترم مشروط میشم با این استادای گرامی که این ترم نصیبمون شده: | ولی اونا رو هم دوست دارم: ) 

نظرات 3 + ارسال نظر
هاتف پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 20:53 http://hatefblog.in

خیلی خوب و عالی توضیح دادی و من متوجه شدم که امتحانات شما در دو قسمت برگزار میشه
موفق باشی به امید بیست!!

خیلی ممنون

banooye bahar چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 06:36 http://khaterateman95.blogsky.com

منم این ترمو همش گذاشتم پایان ترم باید بترکونم
اصن با هم میترکونیم:)))
موفق باشی:)

اره فکر خوبیه ؛)
تو هم همینطور

پیک سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 17:09 http://eshtebahinevis.blogfa.com/

موفق باشی

ممنون: )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد