دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی دویست و نهم

بی صبرانه منتظر تموم شدن امتحانات هستم. هر چتد هنوز شرو نشدن ولی میخوام زودتر تموم بشن بیام دوهفته با خیالت راحت تو خونه استراحت کنم و بعدشم ترم جدید شرو بشه. به نظر میاد ترم جدید دوست داشتی خواهد بود برام مخصوصا چهار شنبه ها. ولی از الان دارم رو خودم کار میکنم که اینجوری نباشه. با اینکه کار سختیه ولی همه سعیمو میکنم که تو این جنگ بین احساس و عقلم ، عقلم پیروز بشه!  برای اولین بار میدون رو دادم دست عقلم ببینم میتونه از پس این قلب بر بیاد یا نه؟ 

ولی انگار هنوز نتونسته چون هنوزم دارم به چهارشنبه های پیش رو فکر میکنم . ولی کم کم ، کمش میکنم. من میتونم. باید بتونم. 

اووووف 


نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 20:48

همیشه به ندای عقلت گوش بده منم سن تو بودم ندای قلبم گوش دادم پشیمون شدم برا همین یاد گرفتم ندای عقلم گوش بدم .اگه وقتم میذاشتم برای پیشرفت خودم الان آلمان دکتری میخوندم :( ولی تو این سن هستی تلاش کن بهترین باشی

باشه

بانوی بهار دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 17:44 http://khaterateman95.blogsky.com

وای وای*.*
بوهااایی میاد از این پست:))

:D جدا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد