دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی دویست و چهار دهم

خب اینجوری هم زیاد بد نیست . واسه خودم میرم میام ، مینویسم پاک میکنم ، قهر میکنم اشتی میکنم ، دلم میشکنه ناراحت میشم به روم نمیارم ، ذوق میکنم ، خوشحال میشم میخندم ، هیچکس هم هیچی نمیفهمه ، نمیبینه ، نمیشنوه. 

خوبه ، سرم تو کار خودمه و کسی کاری به کارم نداره. خوبه. 

چقدر سرد بود امروز هوا. اینم خوبه ! این که زیر پتو سردمه و پاهامو جمع میکنم تو شکمم و با دستام بغلشون میکنم ، خوبه. 

این که میخواستم ساعت 11 بخوابم و الان 1:30 و بیدارم ، خوبه .

همه چی خوبه همه چی .خوبه خوبه خوب 

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی بهار جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 14:44 http://khaterateman95.blogsky.com

تموم شد حالا امتحانات؟

نه هنوز دوتا مونده

بهزاد پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 01:56

تو که شاهزاده برفی هستی نباس سردت بشه
این ایام امتحانات حال همه گرفته س :(

خیلی سرمایی هستم خییییییییلی
امتحان خر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد