دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی دویست و هجدهم

قبلا هم گفتم ، تموم شدن ناراحتم میکنه. این ترم تموم شد. ناراحت که نمیشه گفت ولی یه حس یه جوری دارم نمیتونم توصیفش کنم. خیلی عجیبه. و به این فکر میوفتم که وقتی خودم تموم شدم، چه حسی خواهم داشت؟ احتمالا همراه اونایی که برام گریه میکنن میشینم و باهاشون گریه میکنم. به خاطراتی که باهاشون داشتم فکر میکنم ، به جاهایی که ازشون خاطرات خوبی دارم سر میزنم و بعد از یه خداحافظی ، از اینجا دل میکنم و میرم...  میرم به یه زندگی جدید ! یه جایی که خیلی عجیب تر و اسرار امیز تر از  خوابها و رویاهامه . البته امیدوارم اونقدر ادم خوبی باشم ، که جهان جدیدم باهام مهربون باشه... 

تموم شدنو دوست دارین یا نه ؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
hatef پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 13:52 http://hatefblog.in

همه ما فقط از تموم شدن سختی ها خوشحال میشیم
اگر واقعا لذت می بری از یک تموم شدن که حرفی نیس چون اکثرا لذت میبرن
ولی تموم شدن چیزای خوب اصلا قابل تحمل نیست و سخته و به نوعی شروع یک سختیه ...
امیدوارم موفق باشی و ترم جدیدو با قدرت بیشتر جلو بری

خیلی ممنون

Neda پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 13:40

تموم شدن دوس داشتن بده☹️
تموم شدن نوازش موها بده .
تموم شدن خره

بهزاد پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 01:04

هوووممم سوال سختیه . معمولا تموم شدن خوبه مخصوصا تموم شدن بدبختی ها
ولی فکرش و بکن پولت تموم نشه هرچی خرج کنی بازم باشه خیلی حال میده

وای وای وای چه قدر خوب میشدددددددد

بانوی بهار چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 15:05 http://khaterateman95.blogsky.com

بستگی داره تموم شدن چی باشه..:)
تموم شدن امتحانات مسلما خوشحالی داره خب:)))

خب اره ولی حس عجیب غریبی هم داشتم

لونااااااااا چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:23 http://Toybox.blogsky.com

بستگی داره چی بخاد تموم شه،مسلّما تموم شدن بدبختی ها خیلی خوبه! گلی خب اگ منظورتون تموم شدن خود ادمه...بهش ی کم فکر کردم و سعی میکنم فک نکنم،حتما ترس داره حتما...
انقد سرگرم و مشغول زندگیامونیم ک اصن فکر کردن ب مرگ لحظه ای نمیاد سراغمون...

تموم شدن بدبختا.... بهش فکر نکرده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد