دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی دویست و نوزدهم: شب نوشت

میگم چه قدر خوبه که بقیه نمیتونن بشنون که به چی فکر میکنیم. خیلییی خوبه ، یعنی حتی یه درصد هم اگه احتمال شنیده شدن افکارم باشه ، کلاااااا به فتا میرم . اخه اینا چه فکراییه خداییش تو سر من رژه میرن و هر چه قدر سعی میکنم بیرونشون کنم بیرون نمیرن. 

مثلا شبایی که خوابم نمیبره ، مامان بشنوه به چی فکر میکنم. وااااای!!! 

یا زرشکی پوش ، قیافش خیلی دیدنی میشه: ))) البته شایدم بهم بخنده و بگه بچه درستو بخون این فکرا چیه. 

نیدونم فکرام بچه گونه و دور از دسترس هستن ولی چیکارشون کنم ؟ نمیشه که فکر نکرد,میشه ؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی بهار جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:49 http://khaterateman95.blogsky.com

وای اگه اینجور بود که..:))
اصن دیگه فکر نمی کردیم..:))مگه میشد آخه:دی

خخخخخخخخخخ

هاتف پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 13:49 http://hatefblog.in

ما ادما تنها جای خصوصی مون که ازادی کامل توش داریم ذهنمونه . فکر کردن ازادی کامله و نمیشه فکر نکرد .
راحت باش و فکر کن :)
اتفاقا خیلی ام خوبه فکر کردن

خخخخخخ باشه

بهزاد پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 01:06

فکره دیگه نمیشه جلوشو گرفت .اما خوب افکار ما اعمال مارو شکل میدن پس حواستو جمع کن

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد