دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه 224 ام

میگم فرشته ها که به خدا نزدیک ترن و هرچی خدا بگه بهش گوش میدن ، چرا باید مقامشون از ادمایی که اینقدرررر پست شدن و خدا رو کاملا فراموش کردن پایین تره؟ اصلا انسان چرا اشرف مخلوقات وقتی این همه بدی داره ؟ و فرشته هایی که از این اشرف مخلوقات محافظت میکنن ، اعمالشون رو ثبت میکنن ، بهشون حرفای خدا رو میرسونن و در نهایت جونشونو میگیرن!  

و اینکه فرشته ها هم احساس دارن؟ مثلا میتونن عاشق بشن؟ یه فرشته عاشق . یا متنفر بشن.  شیطان فرشته بود ولی حس برتری داشت.  البته باید اینم در نظر گرفت که شیطان جن بوده و در اصل کلا جنسش فرق میکرد. ولی خوب مثلا عزرائل عاشق یه ادم بشه!  نمیخوام کفر بگم یا چیزای دیگه فقط یه فکره که میاد سراغم. و یه نکته هم عمرشونه. اینکه از اول خلقت عزرائل و اسرافیل و جبرئیل و.....  همشون هستن . ینی عمرشون مثل ما محدود نیست. البته عمر جسم ما محدوده روحمون نا محدوده. ولی خب فرشته ها که جسم ندارن دارن؟؟ 

اووووف نمیدونم فکر کنم بازم دارم چرت و پرت میگم یا به قول دوست واقع گرام دارم فلسفه میبافم ! 

ولی یکی بهم بگه ، فرشته ها عاشق میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
فائــــــــزه شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 23:35

فرشته ها اختیار ندارن واقعا؟؟ پس چرا تو قران نوشته از خدا پرسیدن که چرا ادمو خلق کردی ...جنگ و خونریزی میکنه و از این صحبتا؟؟ مگه کسی که اختیار نداره میتونه سوال بپرسه اصلا؟؟

اختیار نداشتن اینجوریه که مثل ادما نیستن که تو موقعیت های بد و خوب خودشون انتخواب کنن. اونا مطیع محض فرمان خدا هستن و اصلا بدی یا نافرمانی رو نمیشناسن

بهزاد یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 20:56

هاتف یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 19:30 http://hatefblog.in

عشق نیاز به اختیار داره
و در مقاله ای که خواندم فرشته اختیار ندارد
انسان چون اختیار دارد اشرف مخلوقات است.
ینی ما انتخاب می کنیم که کی باشیم

نه ما نمیتونیم انتخواب کنیم. اگه من خودم انتخواب میکردم الان اینجا نبودم
کسی که الان هستم ، جایی که الان هستم به اتخواب خودم نبوده.

بهزاد یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 00:18

جوایت میدونم اما تنبلی نمیذاره بگم...
خلاصه جوابش اینه چون ما اراده داریم برتر هستیم.
اراده داریم خوب باشیم یا بد .میگن قبل خلقت خدا میپرسه دوست دارید فرشته بشید اما اختیار نداشته باشید? یا دوست دارید انسان باشید اما اختیار دارید? اگه خوب باشید از فرشته ها مقامتون بالاتر میره اگه بد باشید که مقامتون پست تر میشه.خودمون ریسک کردیم قبول کردیم انسان باشیم.
حالا درستو غلطش نمیدونم ...
جواب سوال بعدیت باید بگم ما فرشته ها عاشق نمیشیم :)))

نظر همه رو نپرسید که. من میخواستم فرشته باشم
عجب . فکر میکردم هر روز عاشق یکی بشین: )))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد