دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی 225 ام

The Next at This Time

round and round 

از اونجایی که هیچکس سلیقه ی منو تو انتخواب اهنگ نمیپسنده ، توصیه میکنم اهنگارو دانلود نکنید 

این پست فقط بخاطر اینه که دلم میخواست این اهنگا حتما تو این وبلاگ باشن . شاید یه روزی لازم باشه یه چیزایی رو به یاد بیارم و امیدوارم اون روز این اهمگا کمکم کنن.

و حالا اهنگ ها.

اهنگ اول یه جورایی افسانه ایه . مثل صدای اقیانوس . همون حرفی که ئقتی خواهرم اولین بار شنیدش زد و گفت از اهنگ خوشش نمیاد . منو یاد سکوت عمق اقیانوس میندازه و پری کوچیکی که اونجا خونه داره و این اوازو برای گمشدش میخونه ... 

و اهنگ دوم خیلی عجیبه . مثل گم شدن تو یه جگل بزرگ . یا مثل در اومدن پروانه از پیلش ، تولد دوباره . نمیدونم یه همچین چیزایی.



نظرات 3 + ارسال نظر
فائــــــــزه شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 23:55

حسی ک اهنگ دوم بهم منتقل کرد یه دختر هندزفری به گوش که توی تاریکی از کنار جدولای خیابون رد میشه و تو ذهنش خاطراتی رو مرور میکنه که غمگینش میکنه.
فکر کردم دومی هم بی کلام باشه:)
بی کلام دِ آنجل خیلی قشنگه
اگه میخوای دان کن:)

اره همچین حسی هم بهش میاد . شاید یه روزی در اینده این حسو بده بهم
دانلودش میکنم

فائــــــــزه شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 23:26

اهنگ اول بهم حس یه پسربچه ی شاد رو داد که اب نبات رنگی دستشه داره میره به شهربازی وسط یه دشت بعدشم سوار چرخ و فلکا میشه که شکل اسبن اسبش بالا و پایین میره:))

وای چه خوب

هاتف سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 23:15 http://hatefblog.in

اهنگا روگوش بدم نظر میدم

ممنون
ولی به احتمال زیاد خوشت نیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد