دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی 226 ام : زامبی

امروز یه فیلم دیدم . ماجرای یه بیماری بود که ادما رو تبدیل به زامبی میکرد. طرفدار اینجور فیلما نیستم و نمیبینم ولی این رو دیدم.  و فهمیدم که ادما چه قدر میتونن پست باشن . ادمایی که حتی از زامبی ها هم بد تر بودن. زامبی ها طبیعتشون  اینه و نمیشه سرزنشون کرد. مثل الاغ که طبیعتش جفتک انداختنه.  ولی ادما فرق دارن. ادما،آدمن . ولی تو فیلم خیلیاشون ترسناک تر و خطر ناک تر از زامبی ها شده بودن. اگه یه زامبی تیکه تیکه ت کنه خیلی بهتر از اینه که به دست آدما کشته بشی .

اگه یه روز رفتارم مثل زامبی ها شد ، از ته ته ته ته ته دلم ارزو میکنم همون لحظه بمیرم قبل اینکه از آدم بودن یادم بره. 


نظرات 4 + ارسال نظر
فائــــــــزه شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 23:18

منم یه رمان این شکلی خوندم
جلد اول گرگ زاده: نفرین خاموش
دوسش داشتم:)

هممممم اسمش که جالبه

Behzad سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 23:51

Kheyli mamnoon babat tozih

خواهش میکنم قابلی نداشت: ))

هاتف سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 23:16 http://hatefblog.in

کلا از این نوع فیلما متنفرم

برای تنوع خوبه

بهزاد سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 20:21

زامبی، الاغ، جفت انداختن
تو که با ادب بودی

زامبی زامبیه
الاغ هم که یه حیونه. جفتک انداختن هم عادتشه.
میخواستم جریان ملموس تر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد