دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی 139 ام

شنبه ها و دوشنبه ها برناممون خیلی بده . سه تا کلاس عملی پشت سر هم: (((( بسکتبال که اونقدر میدویم و شوت و پاس میندازیم که جنازمون میمونه. بعد میریم ژیمناستیک .  حالا فکر کنید یه عده ادم 20 ساله بدون انعطاف بخوان پاهاشونو 180 درجه باز کنن. حرکت پل بزنن. غلت رو به جلو و غلت رو به عقب و انواع پرش و چرخ و فلک و بالانس!!!!  خیییلی سخته خیلی. چون دیگه هیچکس هیچ انعطافی نداره. بعدشم بدمینتون: | تو بدمینتون خیلی وضعم خرابه خیلی نمیدونم چرا. اصلا توپ رو نمیبینم. همش راکتو دور خودم میچرخونم توپم واسه خودش این ور و اون ور میره. اصلا اعصاب نمیزاره برام. ولی خب تو تنیس خوبم. و بسکتبال هم خوبه و ژیمناستیک بد نیست فقط باید خیلی تمرین کنم. تئوری ها هم که: | 

دیروز به مناسبت روز مهندس یه جشن گرفته بودن. البته با 10 رود تاخیر. ماهم که خودمونو مهندسین بدن میدونیم ، لازم دونستیم تو این جشن حضور داشته باشیم:D 

جشن خوبی بود کلی خندیدیم جای دوستان خالی. 

شنبه شب بارون میبارید. منم خسته از تمرین با یه سر درد وحشتناک و موهای خیس داشتم کتاب میخوندم دوستم گفت بریم بیرون بارون میباره. خلاصه لباس پوشیدیم و رفتیم. سه تا دیونه تو حیاط خوابگاه: )))) اواز میخوندیم و میخندیدم. شب خوبی بود خوش گذشت. فردا هم که اخرین روز دانشگاهه و اگه خدا بخواد دیگه میریم که یه ماه دیگه برگردیم ؛) 

هوا سرده ولی خوبه. بهاریه. وقتی هم بارون میباره قشنگ تر میشه. این روزا حالم خوبه.  این روزا رو دوست دارم. با همه سختی هایی که هست و با همه ناله ها و نا امیدی هایی که گاهی میاد سراغم ، ولی بازم بلند میشم و به همه چی میخندم. اینجوری زندگی کردن خوبه. دوستش دارم 

نظرات 12 + ارسال نظر
:) جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 23:30 http://my-netbook.blogsky.com

قربانام

هاتف یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 18:47 http://hatefblog.in

پولمو که ندادی
لا اقل پست جدید بده
اومدم پست جدید نبود گفتم حداقل حاضری بزنم

گفتم بفرست بدوزم دا: )))
چشم. چن روز خونه نبودم نت هم نداشتم
ممنون

banooye bahar جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 13:49 http://khaterateman95.blogsky.com

وای خدا چه جونی دارید شماها:|||
من یک واحد ورزش عمومی داشتم فقط هم دو و بسکتبال بود دیدم نمیتونم دووم بیارم از دکتر اشنا گواهی پزشکی گرفتم که کتبی امتحان بدم:)))))
واقعا خسته نباشید ویژه به همتون:دی

هعیییی میبینی
خسته نباشی دلاور: ))))
قربونت

:) پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 23:48 http://my-netbook.blogsky.com

یاشا منده ترکم
ارادتیم وار...

عه نه یاخجی

فائــــــــزه پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 10:22

راسی من اصطلاحات ژیمناستیک رو نمیدونم ولی اگه منظورت از غلط، غَلْت بود با این «ت» نوشته میشه:)
صرفا جهت اینکه جای دیگه اشتباه ننویسیش؛))

این املا یه روزی کار دستم میده:))))
ممنون که گفتی درستش میکنم ؛)
املام خیلی بده و سوتی هم زیااااد میدم: دی

فائــــــــزه:) پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 10:15

من هر روز ذهنم اینقد ورزش میکنه:))
میشه تو این سن بدنو منعطف کرد؟؟!
یعنی من الان بخوام برم ژیمناستیک میتونم موفق باشم؟!
من بسکت. خیلی دوس دارم
عالیههه ولی خیلی انرژی میگیره در عجبم چجوری بعدش دوتا ورزش دیگه هم میری
احسنت به این انرژی:))
موفقیتت ارزومه

خخخ افرین
خب اگه تمرین داشته باشی بی تاثیر نیست ولی هیچوقت مثل کسی که از بچگی انعطافش رو حفظ کرده نخواهی بود. البته تمریناتت باید اصولی باشه هااااا.
بسکتبال خوبه. دیگه چه میشه کرد عادت کردیم دیگه. ممنووووون

:) چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 23:23 http://my-netbook.blogsky.com

ترک سن؟

بله

هاتف سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 17:34 http://hatefblog.in

من الان اومدم تست کنم 180 رو خشتکم پاره شد.
شماره کارت میدم خسارتشو پرداخت کنی ..
قسمت بدمینگتون رو دوست داشتم . خندیدم ...
موفق باشی .به جاش یه بدن ورزیده و خوبی خواهی داشت که در کنار این ورزشا به دست میاری . یه کارشناس تربیت بدمی باید بدنش آماده باشه و قوی باشه .
افتخار میکنم . تو می تونی بهتر باشی و بیشتر تلاش کنی و راستش کمی هم حسودیم شد .من حاضرمهر روز بدمینگتون بازی کنم بسکتبال .. خیلی خوبه که ...

خخخخخخ
پول ندارم: (((((
ممنون: دی
بله بله درسته
هعی حسادت نکن اقا پوستت خراب میشه

آدم برفی سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 15:25 http://shelterr-of-mine.blogfa.com

سلام
خوشحالم حالت خوبه
من دارم میام با کلی فیلم

سلاااااام منیم بالام
واااای منو این همه خوشبختی محالههههههه

بهزاد سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 02:07

مرسیییی خوبه دیگه 45 درجه! در دستشویی نشستن
یا ابرفرض! 150 هم خیلیه دمت گرم! خوشبحالت ورزشکاری، من دوران راهنمایی گنگ فو میرفتم خیلی سرحال و شاداب بودم ریا نباشه 180 پاهام باز میکردم :دی این رفیق ناباب سیگاریم کرد ورزش ول کردم، درسم داغون شد کلا زندگیم عوض شد

عالیه: ))))))))
کاش ادامه میدادی کنگ فو دوست دارم. ایولللللل
سیگار میکشی؟ جدا؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟ نکش جانم نکش. دور این دوستای ناب رو خط بکش

:) دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 22:48 http://my-netbook.blogsky.com

سلام خوبی؟
وای من تیم بدمینتون بودم سه چهار جلسه رفتم تمرین دستام ترکید :)
ولی بیشتر به خاطر عقب موندن از کلاسم نرفتم ولی ماشاءالله چقد ورزش من که اصلاً نمیتونم به نفس نفس میافتم :)
انشاءالله همیشه به شادی و سلامتی خوش باشی...

سلام ممنون شما خوبی ؟
اره روز اخر نتونستم تمرین کنم دستم عقب نمیرفت: (((
منم اینجوری بودم ولی کم کم دارم بهش عادت میکنم ؛)

بهزاد دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 14:21

عععععععع یا خدا این همه ورزش چه خبره!امادگی مسابقات امپیکه مگه!۱۸۰ درجههههه بذا تست کنم ببینم ،۴۵ درجه بیشتر باز نمیشه
خوبههه همیشه خوش باشی ایشالا، سفر بسلامت تعطیلات خوبی داشتی باشی

هعیییییی میبینی: (((
خخخخ خسته نباشی. منم 180 نمیتونم فعلا به 150 درجه رسیدم: D
خیلی ممنون تو هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد