دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی 150 ام

چی میخواستیم و چی شد ! نمیگم از وضعیت الانم راضی نیستم یا ناراحتم ولی این اون چیزی نبود که خودم میخواستم  . وقتی از خودم میپرسم که خب ، خواستت چی بود ؟ جوابی ندارم ! و این بیشتر از  هر چیزی ناراحتم میکنه . اینکه خودت ندونی چی میخوای !

و به این فکر میوفتم که چرا نمیدونم ؟ شاید هم میدونم ولی جراتشو ندارم که به زبون بیارم چون به خودم ایمان ندارم . که تلاش کنم که به خواستم برسم که براش بجنگم . با تمام وجود براش بجنگم . یه ادم ترسو که حتی از خواسته های خودش هم میترسه ، چیکار میتونه بکنه ؟ 


نظرات 3 + ارسال نظر
:) جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 01:39 http://my-netbook.blogsky.com

سلام خانوم گل

امشب شب آرزو هاست، آرزومند آرزوهاتم :)

سلام عزیزم
خیلی ممنون

banooye bahar پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 12:43 http://khaterateman95.blogsky.com

تو اول ساله جدید هستی و میتونی برای خودت هدف تعیین کنی:)
اتفاقا به نظره من شجاع هستی که راحت به زبون میاری

چی بگم والا
:دی ممنوننن

بهزاد دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 20:22

وای این حالت و حس خنثی بودن واقعآ آدم اذیت میکنه

اره خیلی: (

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد