دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی 164 ام

کبوترا رو دیدین وقتی تو یه اتاق زندانی میشن هی خودشونو به در و دیوار میکوبن ؟ منم یه چیزی تو اون مایه ها م . نمیدونم چرا ولی همیشه خودمو به در و دیوار و این ور و اون ور میکوبونم :| از بس این اتفاق افتاده که گاهی کلا حس نمیکنم فقط میبینم یه جاییم کبوده :| یه بار پامو چنان کوبوندم به تخت که یه ماه کار داد دستم :| 

امروز هم کمرمو نمیدونم کی به کجا کوبوندم که الان درد میکنه :(( خیلی درد میکنه ها . فقط کمرم تا حالا چیزیش نشده بود که اونم امروز به فنا رفت 

حالا خوبه موقه ی امتحانای عملی اینجوری نشد وگرنه کلا به فنا میرفتم .

شنبه بعد 4 تا امتحان عملی و یه امتحان تئوری ، بلاخره بعد یه ماه برگشتم خونه . کلی درس ریخته سرم که باید بخونم چون اگه نخونم این ترمو مشروطیتم حتمی میشه :|


نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 05:14

کفتر
آخه چرا؟! نه واقعا چرا خود زنی میکنی!؟ ((=


نمیدونم دست خودم نیست

بهزاد یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 17:55

دختر چرا خودزنی میکنی آخه!؟ :))) آیا فشار درس ارزشش را دارد؟! چرا خودت و کبود و سیاه میکنی،!؟

ربطی به درس نداره بابا :))

دوات پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 01:09 http://davaat.in

نظر دادم فکر کنم

اره دادی

sahar سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 13:22 http://roya-94.blogsky.com/

ارزو میکنم زود کمرت خوب شه
از پس درسا هم بربیای

خیلی ممنون :)

دوات سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 00:07 http://davaat.in

بشین بخون
برات آرزوی موفقیت می کنم
خونه بودن خیلی توی روحیه آدم تاثیر داره
من خیلی وقته خونه نبودم :)

تو فکرشم
میدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد