دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی 166 ام

طی اتفاقایی که تو چند روز گذشته افتاد ، فهمیدم که من به هیچ وجه ، اصلا و ابدا نباید وارد هیچ رابطه ی  با کسی بشم .منظورم رابطه ی احساسی و عشق و عاشقی و اینجور مسخره بازی هاست . 

چون اصلا نمیتونم خودمو راضی کنم که با یه نفر همچین رابطه ای برقرار کنم . حتی اگه اون ادمو دوست داشته باشم .مثل این میمونه که بدون اینکه شنا بلد باشم خودمو بندازم تو دریا ،یا بدون لباس فضا نوردی خودمو از سفینه پرت کنم بیرون . حس بدی داره واقعا نمیدونم بقیه چجوری ازش لذت میبرن . یه جورایی مثل خود آزادی میمونه . مثل این که خودت عمدی دستتو ببری و  از این کارت لذت هم ببری !  آخه مگه میشه؟ اصلا با عقل جور درنمیاد . 

نظرم در مورد ازدواج هم همینه .در واقع این خیلی خیلی بدتر از اونه :| خب که چی؟ مثلا که چی بشه؟ این یکی اصلاااااااا با عقل جور در نمیاد . به هیچ وجه . ابداااااا 

در حال حاضر هیچ دید مثبتی به این مسائل ندارم  

نظرات 5 + ارسال نظر

فــــریـــاد را .....
هــمـــه مـــی شـنــونـــد ؛
هـنــــر واقـعــــی ،
شـــنـیـــدن صـــدای سکـــوت اســـت ....... !



..........................................................

محمدحسین جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 02:13 http://mycompany.blogfa.com

کاملا هم عقیده ایم :/
گاهی وقتا که فکر میکنم به شروع کردن تو ذهنم میاد که چی بشه? من حوصله ندارم

منم

محمدحسین جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 02:11 http://http://mycompany.blogfa.com

دقیقا هم عقیده ایم :/
اصلا گاهی وقتا میگم من حوصله ندارم میزنم کاسه کوسه طرفو میشکونم خخخ

خخخخ اره

بهزاد پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 00:16

خب حالا اگه بخوای شنا یاد بگیری باید دفعه اولی باشه دیگه
صدبار که نمیخوای ازدواج کنی تجربه داشته باشی .نه؟!

صد بار ازدواج نمیکنم ولی صدها آدم دیدم که ازدواج کردن و میشه از تجربه های اونا هم استفاده کرد .

alireza چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 15:58 http://malikhulia.blogsky.com/

تصمیمات فعلی ما ناشی از تجربه های گذشته ماست. من فکر میکنم تجربه ی بدی داشتی در گذشته.
ولی گمان میکنم ادم نباید در قلب ش رو ببنده بخاطر اینکه یه نفر بهش نارو زده.
پیروز باشید

نه خودم تجربه نداشتم . ولی خیلی ها رو دیدم که این تجربه رو داشتن
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد