دنیای من
دنیای من

دنیای من

وای اونم ...

یه وقتایی پیش میاد که به یه ادم خاصی توجه خاصی پیدا میکنم  . از اون به بعد ، هر چیزی که تو افراد دیگه توجهمو جلب مبکنه به اون ربط میدم . 

وای اونم ساعت مچی داره ، وای اونم از این لباسا میپوشه ، وای اونم اینجوری میخنده ، وای اونم .....

و بعد وقتی نفس میکشم یا به اسمون نگاه میکنم یا تو خیابون قدم میزنم این فکرو میکنم که وای اونم از این هوایی که من تنفسش میکنم تنفس میکنه . وای اونم زیر این اسمون زندگی میکنه . وای اونم تو این خیابونا راه رفته . وای .....

فکر میکنم اکثر دخترا اینجوری هستن 

گاهی وقتا خیلی مفیده . مثلا امادگی جسمانی رو با این "وای اونم" ها پاس کردم . مخصوصا قسمت دو 2500 متر رو . وقتی خسته میشدم و میخواستم جا بزنم ، تو دلم میگفتم وای اونم این دوران رو طی کرده :D  و با این روش خیلی از درس های عملی رو پاس کردم . تو تئوری ها هم این روش کمکم کرد :D

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 2 تیر 1396 ساعت 01:14 http://dastankhoneh.blogsky.com

سلام..از اون روز که این پست رو خوندم دارم بهش فکر میکنم ولی یه مشکلی هست..اونی به ذهنم نمیرسه که برام این خاصیت رو داشته باشه.

خب ، عجله نکن. پیدا میشه ؛)

فاطمه چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 02:00 http://dastankhoneh.blogsky.com

به نظرم میااد خیییییلی روش خوبی باشه..ممنونم بسیاار انگیزه ی خوبی میده بهم.

اره گاهی خوب کار میکنه
خاهش میکنم

بهزاد یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 04:30

نههههههه
چه روشهایی برای موفقیت دارید شما دخترا :|

ارههههه
مطمئن نیستم از اینکه بقیه هم از این روش استفاده میکنن یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد