دنیای من
دنیای من

دنیای من

های

قرص هامو قطع کردم. تقریبا یه ماهی میشه. نمیدونم درست بود یا نه ولی خب همونجور که دکتر گفته بود نزدیک 6 ماه مصرف کردم و قطع کردنش هم تدریجی بود واسه همین فکر نکنم مشکلی پیش بیاد ولی چون زیر نظر دکتر نیود یکم نگرانش بودم.  چاره ای نداشتم چون اصلا برنامم با برنامه ی دکتر هماهنگ نمیشد . و دیگه دلم نمیخواست بیشتر از این این قرصا رو بخورم.  ارام بخشا رو از خیلی وقت پیش قط کرده بودم چون همش میخوابیدم. البته اونا رو خودش گفت ولی ایم یکی ها  رو خودم قطع کردم. م مثل یه سال پیش نیستم الان ولی نسبت به دو ماه پیش یکم منفی تر شدم. ولی مهم نیست. 

دیروز اومدم خابگاه و صبح اولیم امتحانو دادم . بدک نبود. یکم خابیدم و از وقتی بیدار شدم ین سر درد بدی دارم. 

هندزفری هامو هم گم کردم. فکر میکردم ایمجا مونده ولی اینجا نیستن :(( 


نظرات 2 + ارسال نظر
Iluvatar دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 11:22 http://Iluvatar.blogsky.com

نمیدونم کار درستی باشه قطع کردنِ سر خودِ قرض یانه ولی فکر کنم اون دی ، آرِ اولِ اسم دکترا واسه فهمیدنِ همین چیزا باشه!

کار درستی نیست ولی به D.R محترم دسترسی نداشتم.

بهزاد یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 19:38

خو همینجوری قطع نکن بدون مشورت پزشک دوره درمان داره هر مشکلی. بازم برو پیش دکترت درمانت تکمیل کن مهم سلامتیتِ...

خب گفته بود 6 ماه. بیشتر هم شد از 6 ماه
وقتایی که من هستم اون نیست وقتایی که اون هست من نیستم.
احتمالا بعد امتحانا یه جلسه برم پیشش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد