دنیای من
دنیای من

دنیای من

Rings

به دوستام گفتم که فیلم انابل رو دانلود کنیم باهم ببینیم. با اینکه خییییلی میترسم ولی خیلی هم دلم میخواد فیلمای ترسناک ببینم. 

دیشب که دیونگی مون گل کرده بود ، گفتیم یه فیلم ترسناک ببینیم. چون انابل رو دانلود نکرده بودیم  ، نشستیم حلقه ها رو دیدیم. چراغ اناقو هم خاموش کردیم . جیغ های بنفشی که من میکشیدم وسط فیلم از خود فیلم ترسناک تر بود:  دی 

و الان هر سه مون به این فکر میکنیم که هفت  روز بعد اون دختره میاد ما رو هم میخوره. تا یکشنبه ی هفته ی بعد معلوم میشه. اگه از یک شنبه دیگه خبری ازم نشد بدونید که به دیار باقی شتافتم: |

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره* چهارشنبه 28 شهریور 1397 ساعت 15:36

میگن انابل بر اساس واقعیت ساخته شده

اره منم شنیدم

بهزاد دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 17:31

خخخخخ فیلمه فیلم :)))واقعی نیس که میترسید!!!

حالا واقعی نیست اینقدر میترسیم ببین اگه واقعی بود چه میکردیم

beny20 دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 13:42 http://beny20.blogsky.com

پوزخند:
زنده ای آیا ؟

اره فعلا زنده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد