دنیای من
دنیای من

دنیای من

بله ، خیر

چرا بعضیا جزوه رو اینقدررررر زیاد مینویسن؟؟؟

روانشناسی رشد کلا جزوه گفته بود و خودمون باید از گفته هاش تو کلاس نت برمیداشتیم. کار سختی بود: | خلاصه تمام نت های من شده بود 8 صفحه . همکلاسیم جزوش شده بود 30 صفحه!  دقیقا همون چیزایی یود که من نوشته بودم فقط بعضی جاها جمله بندی ها فرق میکرد. اخه چه خبره ؟ 

و امتحان ، 20 تا سوال که جوابشون بله یا خیر بود: | اولین بار بود همچین امتحانی میدادم. به نظر خیلی راحت میومد ولی اینجور نبود . این سبک امتحان ادمو گیج میکنه. اگه سطحی بخونی ، قطعا میوفتی !  

شنیه هم که امتحان امادگی جسمانی و تندرستی داریم. به یه کتاب 8 فصلی یه جزوه ی گنده: | 

میخام بخونم ولی اصلا حسش نیست. نمیدونم چرا اینقدر خستم.

دلم میخاد همینجا تو تخت قبر نمای خودم دراز بکشم و فکر کنم به چیزایی که قرار نیست اتفاق بیوفتن. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد