دنیای من
دنیای من

دنیای من

ماه گرفتگی

یه مطلبی خوندم در مورد تناسخ که میگه :

طبق یک باور قدیمی در معتقدین به نظریه تناسخ لکه های تولد یا ماه گرفتگی هایی که در بدن افراد وجود دارد به این معنی است که در زندگی قبلی از همان محل طی حادثه ای فوت کرده اند ! 

خب اگه این باور درست باشه ، این زندگی ، زندگی اول من نیست و من یه بار دیگه هم زندگی کرده بودم .و دلیل مرگم ضربه مغزی بوده . شاید تو یه تصادف مردم یا یه نفر کشتتم . چه مرگ غم انگیزی  

من یه ماه گرفتگی روی سرم دارم . میگن که رنگش سفیده، سفید مایل به طلایی . موهای اون قسمت هم کاملا طلاییه . خیلی این ماه گرفتگی را دوست میدارم  هم جاش خوبه و هم اینکه باعث شده متفاوت باشم  مثلا اگه رو صورتم بود خیلی ضایه میشد . 

در هر حال ، خوشحالم که یه سر نخ از زندگی قبلیم به دست اوردم و ناراحت از اینکه هیچی ازش به یاد ندارم 

نظرات 4 + ارسال نظر
سالینا شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 14:26

من دوتا ماه گرفتگی دارم و حس بدی بهشون دارم

Mehrjin چهارشنبه 2 شهریور 1401 ساعت 22:04

خوب اگه اینجوری باشه من فکر کنم چاقو خوردم تو روی شکم ماه گرفتگی دارم

بهزاد یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 20:39

با این حساب من زتدگی قبلی نداشتم :))
چه ماه گرفتگی قشنگی داری

نه منظور این نبود که هر کی ماه گرفتگی داره زندگی قبلی داشته . میگه که احتمالا این افراد تو زندگی قبلیشون از اون ناحیه اسیب دیدن . شاید مرگت طبیعی بوده
ممنون

beny20 یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 01:29 http://beny20.blogsky.com

منم اینو شنیدم ،
ولی خب کلن اینجور ،
داستان ها رو باور ندارم :/
.
.
.
آره واقعا یه وقتایی آدم یه بدی هایی می بینی که
باور نمی کنه کار یه انسان بوده باشه .

من شدیدا باورشون دارم نمیدونم چرا
اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد