دنیای من
دنیای من

دنیای من

تابستون

از 12 ماه سال ، فقط با سه ماهش مشکل دارم . تابستون!  

واقعا دلیل خلقت این فصل چی بوده ؟ نمیشد یکم معتدل تر باشه؟  اگه زمین یکم از خورشید دور تر بودهم ، مشکل حل میشد. همیشه ارزو داشتم تو یه کشور سرد سیر زندگی کنم. با اینکه شهر ما کوهستانیه ، ولی هواش  خیلی گرمه. البته پایین کوهه ، فکر کنم جلگه ایه یا شاید هم کوهپایه ای ؟ جغرافیم خوب نیست ولی در هر صورت اینجور شهر ها ، باید خوش اب و هوا باشن و حاصل خیز. البته تا چند سال پیش بود ولی از وقتی دریاچه خشک شده ، هم اب و هواش بد شده هم حاصل خیزیش: ( نیروگاه هم بی تاثیر نیست. چون خیلی به شهر نزدیکه. اصولا باید کارخونه ها و نیروگاه ها بیرون شهر باشن ولی برا ما اوردن گذشتن وسط شهر!  البته همچین وسط هم نیستاااااا ولی خوب جای مناسبی هم نیست . شهر صنعتی بودن به چه دردی میخوره وقتی گند میزنه به همه چی ؟ 

خلاصه اینکه ، از تابستون متنفرم 

نظرات 3 + ارسال نظر
خان دایی پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 03:30 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

دایی نیروگاه ها بیرون شهر بودن این شهرهان که گسترش پیدا کردن

من هم موافقم ولی نمیدونم هوا سرد میتونم زنده بمونم یا نه

اره ولی اون موقه که این نیروگاهو میساختن باید فکرشو میکردن دیگه.

بهزاد سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 15:32

تو باس بری سیبری

آی گفتی . باید اونجا به دنیا میومدم از اول

beny20 سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 23:27 http://beny20.blogsky.com


حالا خودتو‌ ناراحت نکن ،
چشم ، خودم به بارون میگم ک ، بباره :o

حالا حالا ها نمیباره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد