دنیای من
دنیای من

دنیای من

هفت دقیقه

یه جایی خوندم که وقتی میمیریم ، بعد مرگ مغز تا هفت دقیقه هوشیاره و تو این هفت دقیقه کل زندگیشو مرور میکنه. 

شاید مردم و الان تو اون هفت دقیقه ی اخر ، دارم همه چیزو مرور میکنم !

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 01:22

عععع تو هم ؟! :))))
هرکی میاد این دانشگاه قاطی میکنه !
تز ت و دوست داشتم اما وقتی چیزی رو مرور کنی یعنی قبلا تکرار شده پس کاملا متوجه میشی اتفاقاتی که میبینی قبلا پیش اومده.اما این زندگی همچین احساسی به من نداده

اره منم.
نه بابا از اول اینجوری بودم
درسته ولی این احتمال رو هم در نظر بگیر که ممکنه اصلا نفهمی حالت مروری داره. انگار داری در حال زندگیش میکنی

خان دایی دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 11:47 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

اگه فقط خودمم اشکال نداره دایی

خان دایی یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 01:24 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

مال من بد اموزی داره مرورش دایی

مال منم بداموزی هایی داره .
فقط خودت قراره ببینی پس مشکلی پیش نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد