دنیای من
دنیای من

دنیای من

استرس واسه چی ؟؟؟

یکی به من بگه این استرس واسه چیه الان ؟؟؟

کارای خوابگاه که درست شد. وسایل هارو هم بردیم. کلاسا رو هم از دهم مشرو میکنیم . اتاقمون هم که نزدیکه اشپزخونست . فقط بالکن نداره که اونم قرار شده بند رخت بگیریم. خب همه چی اوکیه دیگه مگه نه ؟ پس چرا من استرس دارم خداااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟      ≧﹏≦   

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 00:17

شاید استرس نیست شوق شروع ترمه !

هممممممممممممم راست میگی. من وقتی مشتاق چیزی هستم ، شبیه وقتیه که استرس دارم.

بردیا سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 00:48 http://Elves0014.blogsky.com

عاقا من تو دستای نود و چهارت درمورد دانشگاه و اینا دیدم
ولی خو چرا ی جوری رفتار می‌کنی انگار ک ترم اولی ای و انگار ن انگار ک چن ساله دانشگاه میری و نباید استرس داشته باشی و واست مهم باشه این چیزای ساده؟

همینو بگو.
خب زیادم در حد ترم اول نیست ولی زیادم عادی نیست برام.

:) سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 00:15

معذرت میخوام سلام یادم رفت :)

آفرین خانوم ورزشکار موفق باشی ؛)

امیدوارم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق در خوشبختی هستی -_^

خواهش میکنم. سلام
خیلی ممنون

:) دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 23:53

موفق باشی ؛)

چه رشته ای درس میخونی؟

ممنون
تربیت بدنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد