دنیای من
دنیای من

دنیای من

یکی از ارزوهای محالم اینه که یه با بزززززززززززرگ داشته باشم  که نصفش درخت پرتقال باشه و  نصف دیگش درخت نارنگی  با یه خونه باغ خوشگل و امکانات زندگی . که تو فصل بهار هر صبح ، با بوی شکوفه های پرتقال از خواب بیدار بشم و اوایل پاییز ، وقتی هنوز نارنگی ها سبزن و ترش ، نارنگی بچینم و پرتقال ها رو بو کنم . و زمستونا درختای بی برگی که خواب بهارو میبینن رو تماشا کنم 


نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 8 مهر 1396 ساعت 21:26

چه بحثی راه انداختم

اره

بردیا شنبه 8 مهر 1396 ساعت 02:41 http://Elves0014.blogsky.com

حال ندارم از کار اون پسره دفاع کنم وقتی ک خودم ن برای اون پسره ارزشی قائلم ن کارایی ک کرده
ولی خو باز میگم زندگی ی زن توی دربار بهتر از بقیه جاها توی قاجار بوده

منم حوصله ی بحث ندارم ولی باهات موافق نیستم

بردیا جمعه 7 مهر 1396 ساعت 20:13 http://elves0014.blogsky.com

من میگم توی اون دوره بهترین خدمت رو کرده بهشون
از زندگی رعیت وار نجاتشون داده،خاتون دربار شدن
قدرت گرفتن
مکنت گرفتن
اون دوره با الان فرق داشتته،اگه اینکارو نمیکرد شاید زندگیشون نابودترم میشد

زن زنه. ربطی به این دوره و اون دوره نداره . مادر مادر بزرگ منم واسه اون دوره بود. با اینکه وضعشون هم خوب بود ، ولی وقتی شوهرش یه زن دیگه گرفته بود ، مثل زنای امروزی دلش شکسته بود. زنای امروزی دخترای زنای اون دوره هستن . احساس همون احساسه فقط ر ن موقه نمیتونستن به روی خودشون بیارن چون جامعه ضعیفشون کرده بود .
بی سرپنها و بدبختای اون زمان در حد شاه نبودن. اصلا نگاهشون هم نمیکرد. هیچکدوم رو هم از سر دلسوزی نگرفته بود. همشون هم از طبقه ی مرفه جامعه بودن که چشمش گرفته بودتشون.
چه قدرتی ؟ زنای حرمسرا چه قدرتی داشتن؟ فقط 24 ساعته گیس همو میکشیدن.
مردن بهتر از این زندگیه. در واقع زنای اون موقه مرده های متحرک بودن

بردیا جمعه 7 مهر 1396 ساعت 12:09 http://Elves0014.blogsky.com

چ ظلمی کرده بهشون؟؟؟
محال نیسا
هیچی محال نیس
شاید واسه الان محال باشه ولی واسه همیشه ن

چه ظلمی کرده ؟؟؟ بخاطر هوس های خودش یه عمر زندانیشون کرده . زندگیشونو نابود کرده

بهزاد جمعه 7 مهر 1396 ساعت 11:57

آرزوی محاله خب
خوشبحال ناصرالدین شاه :)))

خوشحالم که محاله
فکر کن چه ظلمی به اون همه زن کرده . وای به حالش

بهزاد پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 10:37

منم آرزوی محال دارم همه ی اینا به اضافه ی صد تا زن خوشگل موشگل

: |:|:|:|
کم نباشه یه وقت ؟ نظرت راجع به حرمسرای ناصرالدین شاه چیه ؟

بردیا پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 06:01 http://Elves0014.blogsky.com

چرا محال؟

چون محاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد