دنیای من
دنیای من

دنیای من

بیچاره من

فکر میکنم بیست سالگی یکی از دوران طلایی زندگیه . ادما تو بیست سالگی کارای ریادی میکنن. وقتی به بیست ساله های اطرافم نگاه میکنم ، کارایی که میکنن خوشگذرونی هاشون ، دقدقه هاشون ، داشته هاشون ، احساساشون ، دلم واسه خودم میسوزه. اگه اینا دارن زندگی میکنن ، پس من دارم چیکار میکنم ؟ 

حتی قبل بیست سالگی هم ، هیچوقت کارایی که بقیه هم سن و سالام انجام میدان رو انجام ندادم. فقط از دور تماشاشون میکردم. من توزندگی خیلی کارا نکردم ، تجربه هایی که باید داشتم رو به دست نیاوردم ،  شیطنت هایی رو که باید میکردم رو نکردم ، حرف هایی رو باید میزدم رو نزدن ، فریادهایی رو که باید میکشیدم نکشیدم ، جاهایی که باید میرفتم رو نرفتم . 

حسرت های زندگیم خیلی زیاد شدن. 

بیچاره من ...

دلم خیلی گرفت /

نظرات 3 + ارسال نظر
بردیا چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 00:17 http://elves0014.blogsky.com

هستیا
نیسی؟
هستی دیگه
شایدم نیسیولی میتونی باشی
شایدم نمیتونی
ولی اگه میتونی و نیسی بشین تا میتونی حسرت بخور چون مقصری
ولی اگه نمیتونی و نیسی کاری کن ک بتونی،به قول این کفار بی دین خارجی مگه چن بار میخوایم زندگی کنیم ک توش چیزایی ک میخوایم رو انجام ندیم و بهشون نرسیم

عوهوم درسته

بردیا سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 00:23

ن ب شیطون بودنای توی نتت
ن ب این همه حسرتای دنیای واقعیت

کجام شیطونه؟

بهزاد سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 00:12

مثلا اونا چه کارهایی میکنن که تو نکردی حسرت میخوری؟!!

خیلی کارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد