دنیای من
دنیای من

دنیای من

من امده ام واااای

اومدم خونهههههههههه  با اینکه ده روز بود خونه نبودم ولی همه چی برام تازگی داره. حالا میفهمم چرا دخترا بعد ازدواج اینقدر خونه ی پدریشونو دوست دارن. 

به یه نکته ی خیلی مهم هم رسیدم. تنها و اصلی ترین عامل ریخت و پاش بودن خونه منم  یه تنه این خونه مرتبو تبدیل به بازار شام میکنم  

شلخته هم خودتونید 

نظرات 4 + ارسال نظر
بردیا یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 00:15

اوه
چقد نیسی
چ خوبه خونه پس

جمعه برگشتم

بهزاد شنبه 22 مهر 1396 ساعت 21:24

پسرا هم خونه پدرشیون دوست دارن :))
شلخته ای دیگه پر واضحه

نه به اندازه دخترا
نه خیرم نیستم. نحوه ی چیدمانم متفاوته

بردیا جمعه 21 مهر 1396 ساعت 01:41 http://elves0014.blogsky.com

خب اره دیه
گفتم ک این شلختگی نیس
ی چن مرحله ای فراتر از شلختگیه
تازه ناراحتم میشی اگه کسی نظمشونو بهم بزنه

اره خوشم نمیاد نظمشو به هم بزنن

بردیا پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 06:11 http://elves0014.blogsky.com

شلخته مایییم
تو نیسی ک
تو این مرحله رو گذروندی دیه،تو الان فرای فرای فرا سلخته ای

اون که قطعا. همه پسرا شلخته هستن
من شلخته نیستم فقط دوست دارم وقتی کاری میکنم همه چی دورم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد