دنیای من
دنیای من

دنیای من

خواب نمی برد مرا 

یار نمی خرد مرا 

مرگ نمی درد مرا 

اه چه بی بها شدم 

نظرات 5 + ارسال نظر
بردیا سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 00:57 http://elves0014.blogsky.com

اره دیه،نت،هی میره و میاد و اعصابتو میریزه بهم
یار ک نمیخردت،نتم نمیخردت
اسید گرفتی ب منم بده لطفاااااااااا

هممم. قصد ندارم بخرم

بردیا دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 19:01

من روزی ده ساعت ورزش میکردم خو قدیما
ولی باز شب همین بود
من حتی بعضی وقتا چهل و خورده ای ساعت بیدارم ولی باز شب نمیتونم لالا کنم
صداقت خوبه خب،وبلاگمو ک کسی نداره ک بخوام ملاحظه کنم و چیزی نگم
هعییییی
نت هم دوستت نداره

پس سیستم بدنت اینجوریه.
بله بله افرین
نت؟ نمیدونم شاید

بردیا دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 14:46 http://elves0014.blogsky.com

عجیبه ها
امروز ساعت 1 اومدی
ولی خو کامنتمو چرا تایید نکردی
دیگه اصن ذوق مرگ نیستم،ذوق مرگیم تموم شد رفتتتتتتت

اره اومدم. نت میره میاد اعصابمو خورد کرد.
خخخخ اشکال نداره درست میشه

بهزاد دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 08:51

من چیزی نمیگم بعدا میگی ذهنم منحرفه
احتمالا اینجا منظورت خدا هست اگه نیست پس دوست دختراتن

دیونه
نه خیر اینجا منظور تمام موارد بود. خواب و یار و مرگ

بردیا دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 03:07

باز شبا میتونی چند ساعتی بخوابی
من چی بگم؟؟؟؟؟؟
اومده بودم بنویسم ی دوتا پست بزار ک دیدم گذاشتی ،ووووویییی ذوق زده شدم

تو هم هر روز سه ساعت ورزش کنی اینقدر خسته میشی که شبا تخت میخوابی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد