دنیای من
دنیای من

دنیای من

بعد از مدددددت ها یه عکس جدید تو اینستا پست کردم. به مهسا میگم مهسا تو عکسا خوجلم؟ میگه عاره. میگم الان اینارو ببینه عاشقم میشه ؟ میگه مگه فالوت کرده ؟؟؟ O_o میگم نه 

مهسا :|:|:|:| 

من *-*

اون #-#

نظرات 4 + ارسال نظر
بردیا جمعه 3 آذر 1396 ساعت 00:47

لالاااااا
حالا چرا میزنی خب
من بیچاره

نمیزنم

بهزاد چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 21:54

هههههه :)))]
خیلی باحال بود .
فضول نیستما فقط کنجکاوم .آیدیتو میدی؟:|
البته اگه خیلی شخصی نیست


بابا کنجکاوووو

بردیا چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 21:44

آدما مگه با دوتا عکس عاشق میشن؟

اولا که یه شوخی بود.
دوم اینکه اون ادم منو میشناسه رودر رو. بحث بحث دوتا عکس نبود.

بردیا چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 21:43

آدما مگه با دوتا عکس عاشق میشن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد