دنیای من
دنیای من

دنیای من

پفک رها شده

همچون پفکی رها شده 

سرگردان در دستان باد 

لا به لای نوک کدامین کلاغ ،

خورد خواهم شد؟

میدانم پایان تلخیست اما میگویند 

یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایان است... 


پاورقی: از سری نوشته های شبانه ی اینجانب زمانی که احساس پوچی میکردم . 



نظرات 5 + ارسال نظر
بردیا سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 15:17

خوبه ک میگی خوبی
ولی خوب نیس ک صاف صاف تو روی آدم حقیقتو دستکاری میکنی

منظورتو نمیفهمم

بردیا شنبه 18 آذر 1396 ساعت 20:39

خوبی؟
قسم حضرت عباستو باور کنم یا دم خروستو؟

خوبم تو خوبی؟
هیچکدوم

بردیا پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 06:32

کوجایییییییییی
حالت خوبه؟
چرا اصن نیسی
هرچی چک میکنم میبینم پست کم میشه ولی زیاد نع
چی شدههههههههه

اینجاااام
خوبم تو خوبی؟

بهزاد شنبه 4 آذر 1396 ساعت 00:06

ها.!؟

هیچ

بردیا جمعه 3 آذر 1396 ساعت 15:17

اون کلاغ قهوه‌ ایه ک منقارش کجه و نمیتونه راحت پفک بخوره

عجب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد