دنیای من
دنیای من

دنیای من

لالا لالا  بخواب چشمای گریون
کم اورد پیش اشک های تو بارون
لالا لالا  بخواب  برگ گل یاس
ببین صبح شد نبستدی چشماتو باز
لالا لالا بخواب بخت سیاهم
نفهمیدم چی بود اخر گناهم
لالا لالا بخواب با خاطراتش
دلم اروم بگیر نیستی تویادش
لالا لالا بخواب زندونه دنیا
سر ناسازگاری داره با ما
لالا لالا بخواب ، رفتی ز یادش
یکی دیگه گرفت جاتو کنارش
لالا لالا بخواب قلب شکستم
نمیدونه به پاش یک عمر نشستم
لالا لالا بخواب خستست نگاهم
نفهمید وقتی که نیست بی پناهم
لالا لالا بخواب صبح شد دوباره
هنوز توی چشام بارون میباره
لالا لالا بخواب بسه گلایه
دلم باور بکن دوستت نداره



نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 16:08

همون نظر بریدا

بله بله

بردیا شنبه 18 آذر 1396 ساعت 20:42

از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن
فردا که نیامده است فریاد مکن
برنامده و گذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن

به به اورین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد