دنیای من
دنیای من

دنیای من

من و برنامه هام: |

نمیدونم چرا ولی هر وقت خواستم واسه خودم برنامه ریزی کنم ، یه اتفاقی افتاده که زده همه برنامه هامو نابود کرده. مثلا ماه پیش یه هفته تصمیم گرفتم خرجامو کم کنم . درست فرداش بچه ها گفتن میخوایم واسه استاد تولد بگیریم .  اون هفته بیشتر از هر وقت دیگه ای تو خرج افتادم :| :| 

دیروز تصمیم گرفتم درس بخونم ، صبح زنداییم زنگ زد گفت نهار بیاین خونه ی ما: | :| 

فکر کنم بی برنامه برم جلو سنگین تره: | 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 08:21 http://spantman.blogsky.com

سلام
چی بگم والا نکنه یک حرفی زده باشم بچه مردم و از راه به در کرده باشم ولی اگر سر کار نمیری و می خوای ارشد بخونی دولتی بخون... اگر هم کارمندی و می خوای برای ارتقا بخونی همون آزاد هر جا شده بخون بره

نه بابا من کلا از راه به در شدن بلد نیستم
حالا کارشناسی تموم شه ببینم چی میشه. میخوام بخونم که بعدا کار کنم. اونم اگه دولتی قبول شم

بردیا چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 00:55

قدیما میگفتن برنامتون باید انعطاف داشته باشه ک اگه مشکل یا چیز پیش بینی نشده ای رخ داد همه چیز بهم نریزه

کلا از قدیم تا الان خیلی حرفا میزنن. حرف زدن اسونه عمل کردن بهش سخته

بهزاد چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 00:22

نگران نباش اکثر ما همینیم :))

هعیییییی اره

مهدی سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 12:00 http://spantman.blogsky.com

چه جالب ... اکثرا خوابشون می گیره

خواب که جای خودشو,داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد