دنیای من
دنیای من

دنیای من

لباس تکراری: |

یکی از همکلاسی ها که تابستون عروسی کرده بود دعوتمون کرد خونشون. و بیشتر خوابگاهیا دغدغه ی اینو داشتن که چی بپوشن. خوشحالم که اون اخر هفته رو قرار بود برگردم خونه . چون نه حوصله ی دور همی داشتم ، نه فکر کردن به اینکه هیچ لباس مناسبی واسه دورهمی ندارم . خلاصه دوست ما مردد بود که پیرهن مردونه ی دخترونشو بپوشه یا بره یه شومیز نو بخره. یکی از همکلاسیا گفت من یکی دارم اینجا اگه بخوای بیارم اونو بپوش چون من دفعه ی پیش اونو پوشیدم ، به نگین گفتم یه لباس دیگه برام بیاره.  میخواییم عکس بگیریم بزاریم اینستا نمیخوام لباس تکراری تنم باشه.  و هیچکس جز خودم نمیتونه تصور کنه قیافم موقع شنیدن این حرف چطوری شد. اخه میدونین ، نصف عکسای اینستا گرام من با یه کاپشن که نمیدونم چه رنگیه هست که سال دوم دبیرستان خریده بودمش: |:|:|:| 

از اون به بعد ، من اون ادم سابق نشدم: (


نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 23:43

نههه دخترا چقدر به این چیزا اهمیت میدن!
من یه کاپشن دارم از 88 میپوشم این سری مادرم قایمش کرد گفت برو نو بخر خب :)))

خخخخخخخخخخ

مهدی چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 08:44 http://spantman.blogsky.com

به نظرم از اون دخترایی نیستی که همش عشق خرید هستند

چرا خیلی دوست دارم خرید کردن رو. ولی اینکه همش خرید کنم ، نه اینجوری نیستم

مهدی چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 08:42 http://spantman.blogsky.com

خوب تولدت کیه ؟ انگار باید استین بالا بزنیم یک کاپشن بگیریم

بهمن.
نه دیگه در اون حد هم نیست
این کاپشنه از اون یکیا راحت تره واسه همین اینو زیاد میپوشم

بردیا چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 00:59

الان اگه لباس تکراری کنین آسمون ب زمین میاد؟
بخدا قسم شاهزاده های فرانسوی هم اینجوری تجملاتی نبودن
چرا اینجوری میکنین خب

چ بدونم والا از اینایی که اینجوری فکر میکنن بپرسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد