دنیای من
دنیای من

دنیای من

حرکت شناسی

حرکت شناسی یکی از درساییه که وقتی میخونیش ، میبینی همه چی تو ذهنت داره مثل اش رشته قاطی هم میشه . و من دو روزه درگیر عضلات و مفصل ها و حرکت های بدن هستم. و به این نتیجه رسیدم که تک سلولی ها چه زندگی زیبایی دارن :D 

50 تا عضله که باید بدونی مبدا و انتهاش کجاست. برای کدوم مفصله و روی اون مفص دامنه ی حرکتش چیا هستن و کدوم اعمال رو انجام میده. و بعضی هاشون دو مفصله هستن ، یعنی یه عضله هم رو مفصل زانو کار میکنه و هم رو مفصل ران و حرکاتش رو هر کدوم متفاوته: | بعد میریم رو تحلیل حرکت. یعنی سوال میشه که تو حرکت بارفیکس ، رو هر مفصل ، کدوم حرکت انجام میشه و بعد باید مشخص کنیم کدوم عضلات تو هر مفصل درگیر هستن :| :| 

حالا از تعاریف اولیه و اهرم ها و انواع عضله و....  فاکتور گرفتم :| 

واقعا به خودم حق میدم اگه تو این درس بیوفتم: (

شما بهم حق نمیدین ؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 22 دی 1396 ساعت 18:37

بابا حق داری اینا چیه یاد میدن! برید چند واحد اختلاس و کلاهبرداری پاس کنید پولدار میشید

خخخخخخ واقعا لازمه این واحد!!!

بردیا جمعه 22 دی 1396 ساعت 00:33 http://elves0014.blogsky.com

بعد استاد ما اومده میگه این ورشکسته ب تقصیر و تقلب رو همه اشتباه میکنن تو تستای ارشد
ما واسه ی درس ک ی صدم این سخت نی صدامون درمیاد،حالا فک کن این بود ،عمرا کسی قبول میشد

خسته نباشین: ))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد