دنیای من
دنیای من

دنیای من

کوتاه کنم یا نکنم

شدیدا دلم میخاد موهامو کوتاه کنم . همش میرم جلو اینه خودمو با موی کوتاه تصور میکنم  

هیچکس با این نظر موافق نیست جز خودم: | 

البته به پشیمونی بعدش که فکر میکنم منصرف میشم ولی خب گاهی بد جوووووووور وسوسه میشم  :D 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 01:23

نه منظورم فامیلا خودم بود چون عادت نداشتم یهو همه با هم موهاشون خیلی کوتاه کردن گفتم شبیه زامبی :| .
آره این حجاب اجباری هم...

امسال موی کوتاه مد بود واسه همین همشون کوتاه کردن.
هعیییییییی

بهزاد سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 22:01

خب بهتون نمیاد پسر که نباید خوشگل باشه :دی
نصف زیبایی زن به موهاشه

چرا من پسر خوشگل دوست
پس من 16 سال به عنوان زامبی زندگی کردم :|
اره ولی زیبایی ما 24 ساعته زیر روسریه :| فقط دردسر شستنش و خشک کردنش میوفته گردنمون

بهزاد سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 05:31

این چه دردیه افتاده به جون دخترا!!؟
همه موهاشون کوتاه کردن دوروبرمون پر زامبی شده :|

:))
چرا زامبی؟ مگه پسرا که همیشه موهاشون کوتاهه شبیه زامبی ان؟؟؟

سعید شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 01:54 http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. حالا مگه اگه کوتاه کنی، دوباره بلند نمیشه؟

سلام.
چرا بلند میشه ولی طول میکشه

بردیا شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 01:22

این خیلییییی بده
آدم هی دلش میخواد کوتاه کنه،ی لحظه عقلش کار نکنه مثل چی پشیمون میشه
ولی خو تنوعم خوبه هاااا

اره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد