دنیای من
دنیای من

دنیای من

فراموشکار

امروزباجی جان  میگه دلار شده 5 تومن. میگم چی ؟ میگه دلار شده 5 تومن. بعد 10 دقیقه میگم چند لحظه پیش چی گفتی؟ میگه گفتم دلار شده 5 تومن. بعد مامان اومده به مامان میگه دلار شده 5 تومن. من با تعجب میگم ععهههههه بالاخره 5 تومن شد O_o 

جدیدا شدیدا فراموشکار شدم . الزایمر گرفتم . شایدم نشانه های پایان عمرمه :| یه حسی بهم میگه جوون مرگ میشم . شاید سرطان بگیرم یا برم زیر ماشین و جان به جان افرین تسلیم کنم . خوبی بدی دیدین حلال کنین 

نظرات 6 + ارسال نظر
آرش شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 00:37 http://mnevesht.blogsky.com

یادش بخیر. دلار 5 تومنی . باید بخندیم یا گریه کنیم به این وضع؟

چیزی نیست حبابه . میترکه !
کارمون از گریه گذشته ، بخندیم ؛)

بهزاد پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 00:23

این افکار بد چیه آخه؟!
یه ذره مثبت و صبور باش

فکر بد نیست واقعا همه چی رو فراموش میکنم
بیست ساله صبر کردیم چی شد: |:|

بردیا جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 06:43

مردن اساسا چیز بدی نیس،چیزیه ک همه تجربه اش میکنن،ی بیداریه از خوابی ک تاحالا توش بودی،ی مسکن واسه تمام دردایی ک کشیدی،ی شیرینی واسه تمام تلخیای این دنیاس،چیز بدی نیس
چلو مرغ ک شوخیه،دلت شاد باشه سهیل

بردیا پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 21:01

عی بابا
گرفتاری شدیما
الان نمیشه بگی ی چلومرغ ب من بدن لااقل؟

واقعا الان مشکلت چلو مرغه؟
با مردن یه ادم مشکلی نداری ؟

بردیا پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 14:09

ینی چی مراسم نگیرن
من ب هزار امید و آرزو اینجا نشستم
من چلو مرغ خواست

مشکل خودته

بردیا چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 07:00

وصیت کردی دیگه ک حلوا رو خوشمزه بپزن؟ نیایم خوب نباشه
بعد باز وصیت کردی چلومرغ بدن واسه ختم؟ اینو وصیت کنی حتمنا،اصن ختم بی چلو مرغ نمیچسبه
هعیییی فراموشکار شدی ،من میدونم ک،الان یادت می‌ره وصیت کنی

وصیت کردم مراسم نگیرن برام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد