دنیای من
دنیای من

دنیای من

تجرد

تو دانشگاه مراسم هست ، در مورد ازدواج و این جور چیزا.  بعد شعار رو پوسترشون اینه : (( مجرد ها به بهشت نمیروند ))   :| :| 

میخوام برم یه اطلاعیه بزنم با این مضمون : 

بسم تعالی

یا علی گفتیم و عشق اغاز شد... 

یک سینگل جهنمی هستم ، جهت راه یابی به بهشت به یک همراه نیازمندم  . در صورت تمایل به ورود به بهشت با اینجانب تماس حاصل فرمایید. 

 و من الله توفیق.  

:| 



نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 17:53 http://taraaaneh.blogsky.com

بامزه بود. من که فکر میکنم ازدواج عجله ای و نسنجیده خودش میان بری هست به جهنم.
از دوران مجردیت لذت ببر. وقتی به سن من رسیدی برمیگردی ومیبینی که این روزها بهترین روزهای عمرت بوده.

درسته

آرش دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 00:55 http://mnevesht.blogsky.com

اینایی که همچین سیرکهایی به پا میکنن و کلی بودجه و پول از کنارش بخوربخور میکنن میدونن مشکلات ازدواج نکردن و بهشت نرفتن بچه های مردم چیه منتها قضیه همونه که سرشون رو مثل کبک کردن زیر برف. نمیخوان ببینن چه اوضاعی درست کردن. اتفاقا برعکس تو این اوضاع مجردها به بهشت میرن. با این مخارج زندگی زندگی دو نفره خود جهنمه.

کو گوش شنوا ؟ همه همه چیو میدونن ولی بازم خودشونو میزنن به کوچه علی چپ.
تباه شدگانیم...

بهزاد یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 20:06

همین کارا کردن از دین زده شدیم
اطلاعیه ت خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد