دنیای من
دنیای من

دنیای من

کلاس  بسکتبال رو نرفتم . با اینکه از صبح زود بیدار بودم ولی حوصلشو نداشتم . یه بارم من نرم مگه چی میشه ؟ این همه منظم رفتم کلاس چی شد ؟  

کتری گذاشتم ، میخوام ببینم کسایی که واسه صبحانه نسکافه و بیسکوییت میخورن چجوری زنده میمونن!  البته بیسوییت ندارم ، همون نسکافه خالی هم کفایت میکنه واسه منی که شده از صبح تا شب چیزی نخورم و کلاس دو میدانی و بسکتبال و هندبال هم داشته باشم ! هنوز زنده ام!!!!  




 دیروز که داشتم برمیگشتم ، چشمم افتاد به این منظره. دلم خواست جای اون تیر چراغ باشم ، و بعد به این فکر کردم که یه موجود با احساس بهتر از یه جسم سرده ، پس گفتم کاش جای درخته بودم . ولی درخت عمرش زیاد بود.  دلم خواست جای برگای زرد روی زمین باشم ...  


نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 07:42

عععع این همه فعالیت بدنی
دست کمی از آموزشی سربازی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد