دنیای من
دنیای من

دنیای من

بالاخره امروز بعد سه,سال رفتیم شهر کتاب . خیلی قشنگ بود و البته خییییلی گرون . خریت کردم یه دفتر 40 تومنی خریدم . ولی راضی ام از کارم ، نمیدونم چرا. 

و بعد هم خرید برای یلدا شرو شد.  

ولی مهم ترین بخش امروز ، باریدن برف بود.  چقدددر ذوق مرگ شدم من . 

و دو ساعت پیاده روی زیر برف تو پیاده رو های خالی از ادما,چه کیفی داد... 

البته از سیب زمینی تنوری که خوردیم هم نمیشه گذشت .  

کارایی که باید انجام میدادم رو انجام دادم ، میتونم راحت بمیرم ولی انگار هنوز وقتش نیست. 

اینم  از روز برفیمون 




نظرات 1 + ارسال نظر
حمیرا دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 12:25 http://mytrueme.blogsky.com

نمی تونم تصور کنم یه دفتر، اگه دست کم دویست صفحه ی سایز بزرگ و یه جلد آب نقره گرفته نداشته باشه، چطور ممکنه چهل هزار تومن بیرزه.

اتفاقا همه این مشخصات رو داره به جز جلد اب نقره .
البته با این وضع بازار ، اگه این یکی رو هم میداشت ، چهارصدتومن باید میدادم که در توانم نبود. خوشحالم جلدش سادس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد