دنیای من
دنیای من

دنیای من

جمعه رو باید تا ساعت 11بخوابی نهار و صبحونه رو یکی کنی ، فیلمایی که چند هفتس دانلود کردی و ندیدی رو ببینی ،  به اسمون ابری خیره بشی ،   به صدای بارون که از ناودونهای پنجره ی روبه کوچه میاد گوش کنی ، موهاتو دور بیگودی های قدیمی ابری بپیچی تا فر بشه ، یکم به مامانت کمک کنی ، یکم نق بزنی ، یه مدت طولانی لش کنی رو مبل ، فکر کنی به این و اون ، اینه رو پاک کنی تا خودتو غبارگرفته نبینی ، کمدتو مرتب کنی ، اهنگ گوش کنی ، بعضی از خاطراتو مرور کنی و بعد تمام تلاشتو بکنی که از ذهنت پاک شن  برای همیشه ، عکسای کویر ببینی و دلت بخواد یه بار هم که شده روی این خاک های زرد قدم بزنی و زیر نور خورشید صورتت بسوزه و قرمز شی ، یه پیامو چند بار تایپ کنی بعد پاک کنی ! اهنگ گوش کنی  ... 

دیگه چیکارا باید کرد ؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
خان دایی سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 11:39 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

فیلمای مثبت یا فیلمای صدا سیمای مرکز کیش؟

من دختری هستم بسیییی مثبتتتتتتتتتت
ولی مثبت بود

بهزاد جمعه 7 دی 1397 ساعت 23:38

فقط فیییلممم

یسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد