دنیای من
دنیای من

دنیای من

مِه

هوای مه الود رو دوست دارم .

انگار اسمون میاد زمین و لا به لای ابرا راه میری .

 رو زمینی ولی انگار معلقی ، معلوم نیست کسی اطرافت هست ، کسی نیست  ، اصلا کجایی ؟ کجا داری میری ؟ مدام جلو رو نگاه میکنی ولی هیچی نمیبینی . 

 وقتی ابرا میان پایین ، شهر خیلی عجیب میشه .

 گاهی میترسی  ، از اینکه چند متر جلوتر چی انتظارتو میکشه ، مثل زندگی هامون . 


نظرات 2 + ارسال نظر
کالباس جمعه 21 دی 1397 ساعت 12:33

اولین نوشته رو خوندم
دومین.نوشته رو خوندم.
و همینطور
دیدم صفحه ی اول تمام شد
نگا به ساعت کردم دیدم آخ آخ باید برم درس بخونم
گفتم ولی یه نظر بدم که اینجوری شد
آدرس وبت رفت توی بوک مارک ها
همین

خیلی ممنون از شما.
منم باید بخونم .
بی نهایت ممنون از نظر زیباتون

مسلم چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 01:04 http://paeizaan.blogsky.com/

ابرا میان پایین روی زمین مهمونی

شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد