دنیای من
دنیای من

دنیای من

بی مصرفِ همیشگی

خسته شدم  ...

 از بس امیدوارم شدم  ولی همشون اوار شدن رو سرم .فکر کردم کار درست رو انجام دادم ولی اشتباه بوده. حس کردم ادم به درد بخوری میتونم باشم ولی نتونستم . خواستم به ارزو هام برسم ولی نرسیدم . خواستم تحسین بشم ، تحقیر شدم . به خودم گفتم تو میتونی انجامش بدی ، نتونستم . سعیمو کردم ، تمام سعیمو کردم ولی بازم شکست خوردم  .  

فایده ی همچین زندگیی چیه ؟ 

فایده بودن همچین ادمی  چیه ؟؟ 



نظرات 3 + ارسال نظر
ivan دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 22:17

خودت را ببخش بخاطر تلاشهایی که کردی ولی نتیجه نداده
این نیز میگذرد.

بهنام دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 15:49 http://harfehesabi.blogsky.com/

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ
ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ!!!


سخت نگیر دخترجان
هرکسی فکر میکنه در شخمی ترین شرایط ممکن زندگی میکنه
ولی حقیقت اینه که زندگی شبیه کشتی گرفتن وسط فاضلابه!
هیچوقت قرار نیست چیزی درست بشه
یه روز درس
یه روز خونواده
یه روز همسر
یه روز بچه
همیشه یه بدبختی ای وجود داره به هرحال
سعی کن وسط بدبختیه لذت ببری از نفس کشیدنت!
این حرفا رو هم فی الواقع دارم واسه خودم میزنم و واسه تو تایپ میکنم :))

شعر قشنگی بود

لذت میبرم ولی گاهی وقتا حال ادم گرفته میشه.

مرسی که به دستان مبارک زحمت دادی و واسه من تایپ کردی :)

بهزاد دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 15:37

نمیدونم قضیه چیه ولی مطمئنی انقدر مساله مهمیه که همچین کنی با خودت؟

اخه همش من میخوام یکم پیشرفت کنم همش پسرفت میکنم . اعصاب ادم خورد میشه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد