دنیای من
دنیای من

دنیای من

از نو

در راستای زیبا نشدن اویزی که دیشب درست کرده بودم ، تا صبح خواب دریم کچر میدیدم: | واسه همین صبح تا چشمام باز شد ، نگاهم چرخید سمت حلقه ی بد فرمی که روی میز فری بود. برش داشتم و گره هاشو باز کردم. و از نو درستش کردم. .و ایندفعه خیلی بهتر شد . به دلم نشست.  و کلی عکس گرفتم ازش .شما هم فیض ببرین از دیدنش: D 


نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 01:08

فیض بردیم قشنگه

ممنون

دانلود آهنگ جدید چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 21:53 http://www.skyrose.ir/music/

سلام ...
یعنی شما این تصویر که گذاشتید خودتون درست کردید؟
خب این چی هست؟ معنی خواسی داره؟ یا همینطوری ساختی :|:|||||||||||

سلام
بله خودم درست کردم
اسمش dream catcher یا شکارچی رویا هست. سرخپوست ها اینا رو با شاخه ی درخت درست میکنن و با سنگ های طبیعی و پر پرنده هاتزئنش میکنن. عقیده دارن رویاهای بد رو دفع میکنن و رویاهای خوب ازشون عبور میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد