دنیای من
دنیای من

دنیای من

No asab

چرا باید برای یه انتخاب واحد هفتاد و دو ساعت اعصاب خوردی بکشم و اخر سر هم سه واحدم بمونه واسه حذف و اضافه که اقایون اگه حالشون خوب بود 5 نفر ظرفیت باز کنن و اخر سر هم سایت کار نکنه و اون 5 تا ظرفیت هم پر بشه و من محبور شم از شهرستان برم دو ساعت خواهش کنم تا مسئول بی مسئولیت یه دونه ظرفیت باز کنه واسه من ترم اخری ؟؟؟ 

از اندیشه 1 هم نگم که دیروز نمره گذاشته  ، روز اخر انتخاب واحد :|  اونم چه نمره ای....  واقعا اساتید عمومی خیییلی خییییلی خیییلی عقده ای ان . 

این بود ارمانهای امام ؟؟؟ 


نظرات 2 + ارسال نظر
حمیرا سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 15:23 http://mytrueme.blogsky.com

مسئول بی مسئولیت روُ خوب اومدی. قیافه ی همه ی مسئول های بی مسئولیت دانشگاه اومد جلوی چشمم.

اسمشون هم حالمو به هم میزنه

بهزاد سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 13:12

استاد اندیشه میگفتی قوروومساق این چه نمریه عقده ای
واقعا عمومیا عقده ای ن یادش به شررر

اصلا دانشجو رو چه به درس عمومی ؟؟ اونم اندیشه اسلامی!!!!!! دوران مدرسه کم خوندیم ، اینجام باید بخونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد