دنیای من
دنیای من

دنیای من

همممم

هی میام  یه چیزایی مینویسم ، بعد پاکشون میکنم و مروگرو میبندم . بعد دوباره میام مینویسم و دوباره پاک میکنم.  

خیلی حرف دارما خیلی ولی نمیدونم چجوری بنویسم .  نمیتونم جمله بندیشون کنم. مثل بچه ای که از دیدن یه منظره خیلی لذت برده ولی نمیتونه توصیفش کنه  . تو این حالت ترجیح میده ساکت بمونه چون میدونه هیچکس نخواهد فهمید اون چی میگه و  چه بسا بهش بخندن و مسخرش کنن.  تو یه همچین حالتی به سر میبرم. اکثر اوغات تو همچین حالتی به سر میبرم. نمیتونم دردمو به بقیه بفهمونم و اونام فکر میکنن که بهونه میگیرم و...  

یادمه تو مدرسه انشام خوب بود . شاید چون خیلی وقته ننوشتم ، نوشتن یادم رفته. 

شاید چون خیلی وقته حرف نزدم ، حرف زدن هم یادم رفته. 


نظرات 3 + ارسال نظر
حمیرا سه‌شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 00:35 http://mytrueme.blogsky.com

تنها راهش همون نوشتنه. دلتوُ بزن به دریا بی توجه به نظر دیگران بنویس. دلتوُ بزن به دریا بی توجه به نتیجه بنویس. بعد برگرد تصحیحش کن تا به چیزی که می خوای نزدیک تر بشیِ

باید همین کارو بکنم

iva9 یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 21:27

از کسی که دوسش داری ساده دست نکش؛حسرتش دیوونت میکنه...!

nj یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 17:47 http://njs.blogsky.com

انقد بنویس تا جمله بندیت درست بشه

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد