دنیای من
دنیای من

دنیای من

اخرین پست

دیشب برف بارید ، بیشتر از برفای زمستون امسال ! خوشبختانه هوا در اون حد سرد نبود و بعد برف هم جایی یخ نبست ، پس درختا حالشون خوبه  

تقویم 98 رو نگا میکردم ، همیشه این موقه ها که تقویم سال جدید میاد نگاش میکنم و میگم اوووو حالا کو تا امسال تموم شه ، ولی وقتی به این لحظه میرسم ، میبینم چه زود گذشت. با اینکه بعضی روزا اینقدر طولانی به نظر میومدن که انگار تا ابد تموم نمیشن ،  ولی تموم شدن . واسه همین تو روزای سخت زندگیم همش به این فکر میکنم که تقویم تو دستمه و دارم سال جدید رو برسی میکنم . خیلی موثره واسه صبور بودن . 

فک کنم این اخرین پست امسال باشه 

سال نو مبارک 


نظرات 2 + ارسال نظر
arash چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 23:10 http://mnevesht.blogsky.com

سلام. سال نوی شما مبارک :)

سلام
خیلی ممنون

iva9 چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 20:01 http://pabpa.blogsky.com

خوب یادم نیست
تا کجاها رفته بودم؛ خوب یادم نیست
این، که فریادی شنیدم، یا هوس کردم،
که کنم رو باز پس، روباز پس کردم.
پیش چشمم خفته اینک راه پیموده.
پهندشت برف پوشی راه من بوده.
گام های من بر آن نقش من افزوده.
چند گامی بازگشتم؛ برف می بارید.

باز می گشتم.
برف می بارید.
جای پاها تازه بود اما،
برف می بارید.

باز می گشتم،
برف می بارید.
جای پاها دیده می شد، لیک
برف می بارید.
باز می گشتم،
برف می بارید.

جای پاها باز هم گوئی
دیده می شد، لیک
برف می بارید.
باز می گشتم،
برف می بارید.
برف می بارید. می بارید. می بارید . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد