دنیای من
دنیای من

دنیای من

فیلم هایی که نباید دید ====> به وقت شام 

اینم برنامه ی صدا و سیما ی ملی برای روز اول بهار: | :| 

و من چقدر اسکول تشریف دارم نشستم پای تلوزیون ملی: | 

هی میگم یه ماهواره بخرین هی گوش نمیدن: |  


پ.ن : مگه قرار نبود ساعتا بره عقب ؟؟؟  من به عشق یه ساعت خواب اضافه زنده بودم: (((((((( 

نظرات 1 + ارسال نظر
arash جمعه 2 فروردین 1398 ساعت 20:36 http://mnevesht.blogsky.com

چند ساله از تلویزیون فقط فوتبالشو یادم میاد وگرنه دیگه چیزی نداره .تازه مثلا شب عیدم هست.
چقدر ساعتها بره عقب؟ باید بره جلو دیگه

کاشف به عمل اومد چون شب شهادت بوده خاستن مردم کمی گریه کنن تا رستگار شوند: |
والا من همیشه این جلو و عقب رفتن ساعتا رو قاطی میکنم. تا میام عادت کنم یه هو باز عقب جلو میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد