دنیای من
دنیای من

دنیای من

لیوان

بزرگان میفرمایند که همیشه نیمه ی پر لیوان را ببینید حتی اگر یک قطره در لیوان باشد . اما سوال مهمی که پیش میاد اینه که ، اصلا لیوانی در این اطراف هست که ما بخواهیم در مورد پر یا خالی بودنش بحث کنیم ؟

 ایا لیوانی میبینید ؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
arash دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 00:34 http://mnevesht.blogsky.com

این ازون جملات حکیمانه ست که همیشه باهاش درگیری داشتم. نیمه پر لیوان رو دیدن قبول، حالا توی لیوان چی باشه هم شرطه ضمن اینکه آره درست میگی اگه لیوانی باشه...

به اینکه تو لیوان چی باشه فکر نکرده بودم.

فاضله هاشمی شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 15:47

آره گلنوشت عشق من بخونید

چی اره ؟
عزیزم ادرس وبلاگتو باید بنویسی تا من بتونم بخونم: |

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد