دنیای من
دنیای من

دنیای من

عمم میگه به نظر من جونا بهتره نیان قبرستون ، جای اونا اینجا نیست ، و من با یه لبخند جوابشو میدم.

 ولی تو دلم به این فکر میکنم که چه ربطی به پیر یا جون بودن داره ؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 20:15

مناظره شمس ومولانا گوش کردین؟
یک جایی میگن؛
درعشق سلیمانی
من همدم مرغانم
هم عشق پری دارم
هم مردپری خوانم
هرکس که پری خو تر
در شیشه کنم زودتر
برخوانم و افسونس
حراقه بجنبانم..،

گمونم منظور عمه هامون ،من الجنةو الناس هست .تازه
تاکید براین دارن که،غروب ها آرامستان رفتن ممنوع.و یک شنبه و
چهارشنبه ؛ گرمابه رفتن خطاست!
خلاصه اینکه؛عمه جان من کتاب حلیة المتقین رو ازبرِ،گاها واسه روحیه جوونا،چند پاراگراف خنده دارش رو موعضه میکنن
لاکن ،جوونا،اجماعا،هارهارمیخندن

فدای دل تون بشم
عذرمیخوام که خیلی حرف زدم

مناظره ی قشنگیه
عمه ی شما بسی باحال میباشد.
خدا نکنه. قربان شما
خوشحال میشم: )

بهزاد جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 15:11

راست میگه خب کم غم غصه داریم .گند زدن به روحیات جوونیمون شادی تو زندگی ایرانی ها پیدا نمیشه.البته من که جوونیم رفت

اره.
ولی کلا با اینکه کی کجا باید باشه مشکل دارم ، اینکه میگن تو دیگه پیر شدی نرو فلان جا ، فلان کارو نکن فلان رنگو نپوش . یا اینکه جونی این کارو بکن اون کارو نکن ، اینجا نرو اونجا برو

arash جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 01:15 http://mnevesht.blogsky.com

یه جایی تو کتاب سال مرگ ریکاردو ریش میگه: تنها چیزی که انسانها میتونن پیشبینی کنن مرگه و تنها چیزی که میدونن اینه که یه روزی بالاخره میمیرن. کاش عمه ها هم اینو بدونن :دی

عمه ها بسی نادان میباشند

arash جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 01:06 http://mnevesht.blogsky.com

چرا واقعا؟

شاید چون خودش همیشه دنبال اینه که از مردن فرار کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد