دنیای من
دنیای من

دنیای من

کارهایی که میتوانم انجام دهم

من فقط میتونم وقتی میبینمش خیلی عادی با یه خنده ی ملیح بگم سلام خسته نباشی :) 

من فقط میتونم وقتی تو سرویس دارم میرم سمت سالن اخر دانشگاه ، از پنجره ی اتوبوس ببینمش که داره میره سمت دانشکده و تا اخر مسیر به این فکر کنم که سیاه چقدر بهش میاد!  

من فقط میتونم شاهد موفقیت جدیدش باشم و یه پیام تبریک ساده بنویسم و بعد از کلی فکر کردن ، پیامو نفرستم!  

من فقط میتونم کلی بهش فکر کنم و فکر کنم و فکر کنم 

من فقط میتونم  از دور تماشاش کنم ...

من فقط میتونم یواشکی صداشو گوش کنم... 



نظرات 3 + ارسال نظر
خان دایی دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 12:05

کراش است..عشق است..دوس پسر است..

چیست

کراش میباشد

خان دایی یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 11:34 http://Www.khan-dayiii.blogfa.com

چه کسی را

او را

Baran پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1398 ساعت 10:43

چه کارهای خیلی سختی رو می تونین انجام بدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد