دنیای من
دنیای من

دنیای من

ترس

نمیدونم این حجم از ترس از اب از کجا میاد ؟ 

بعد از پاس کردن 8 واحد ورزش آبی ، نباید الان هیچگونه ترسی از اب داشته باشم ولی متسفانه دارم . 

زمانی که توی طول استخر شنا میکنم ، تا وسط ها همه چی اوکیه ، ولی وقتی عمق استخر زیاد میشه کف استخر رو میبینم ، نمیتونم درست نفس گیری کنم و مجبورم زود برگردم و کرال پشت برم  . 

و بیشترین مشکلم با اینکه سرم زیر اب باشه و کف استخ رو ببینم ، چون وقتی دو چرخ میزنم یا قورباغه و کرال سربالا میرم هیچ مشکلی ندارم  .

حتی تو پرش میخی هم به این دلیل مشکل دارم. میترسم برم کف استخر و این باعث میشه بدنمو منقبض نکنم و زود بیام رو اب. 

هیچ خاطره ی بد یا تجربه ی غرق شدن هم ندارم ، نمیدونم دلیل این ترس چیه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد