دنیای من
دنیای من

دنیای من

جشن

دیروز جشن فارغ التحصیلیمون رو گرفتیم . با اینکه خیلی خسته خسته شدم ، ولی خیلی خوشحالم که یکی از عوامن پشت صحنه و تدارکات بودم:  D 

جشن خیلی خوبی بود ، بعد از مدت ها ، واقعا واقعا بهم خوش گذشت .  و خیلی تعجب کردم وقتی فقط با دو ساعت تمرین تونستم برم رو سن و حرف بزنم اونم خیلی روان و بدون تبق ! حس میکردم لرزش صدام رو همه متوجه میشن ولی کسی متوجه نشده بود. موفقیت خوبی بود!  

همه چی خوب و خوشحال تر یودم که خانوادم هم اومدن .

بعد از جشن ، به این فکر میکردم که تو این چهار سال چه کارهایی میتونستم بکنم و نکردم و این بزرگ ترین خسرت دوران دانشجویم میشه. ولی یه تجربه ی خیلی خوبیه واسه اینکه از این به بعد ، کاری نکنم که بعدا بخاطر نکرده هام حسرت بخورم.  


نظرات 3 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 14:01

خیلی مبارکا باشه

خیلی مرسی

arash سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 00:21 http://mnevesht.blogsky.com

مبارک باشه

مرسی

بهزاد چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 09:29

موبارکه
آرهههه بزرگترین حسرت حسرت کارهای نکرده ست

مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد