دنیای من
دنیای من

دنیای من

آیین نامه

بعد از یک سال و اندی ، بالاخره رفتم امتحان آیین نامه و افتادم  

ناراحت نیستم فقط سختمه که بشینم 288 صفحه کتابو بخونم :( 

ولی خب مجبورم. دلم نمیخواد برای بار سوم برم امتحان بنابر این باید اندکی خر بزنم . کاری که تا حالا نکردم .  میتونه مقدمه ای باشه برای خر زدن های بعدی و تلاش برای قبولی در کنکور ارشد ! 

گفتنش هم خنده داره برام ولی به خودم میگم دختر جان بیا یه بارم شده برای رسیدن به چیزی تلاش کنیم ، اگه شکست هم خوردیم مشکلی نیست  ، فقط بیا تلاش کنیم  ، همین خودش یعنی موفقیت 

نظرات 4 + ارسال نظر

خیلی راحته - لابد اصلا نمی خونی

خواهش می کنم وقتی گواهینامه ات رو گرفتی سعی کن هیچ وقت سهل انگاری نکنی و در نتیجه خسارت نبینی.

اینکه گفته میشه باید یک ماشین رو داغون کنی تا راننده بشی یک فلسفه از اساس اشتباه هست.

همیشه باک ماشینت رو پر نگه دار
بدنه براق باشه
لاستیک ها هم همیشه نو

تصادف نکن.

متفاوت از بقیه باش.

ممنون بابت راهنمایی. چشم

arash جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 04:01 http://mnevesht.blogsky.com

چه خبره؟ نزدیک سیصد صفحه شده؟؟ خودش یه درس سه واحدیه که. بشین بخون ایشالا که قبول میشی

همینو بگو
ایشالا

بهزاد چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 10:31

حالا دفه بعد قبول میشی چیز مهمی نیست که

یس یس

Baran دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 22:00

بله،همین خودش یعنی موفقیت.پس "زنده باد امید"

یسسسسسسسسس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد