دنیای من
دنیای من

دنیای من

من میتونم اهنگ "من عاشقت شدم " سیروان خسروی رو هزار بار تو گوشیم پلی کنم و گوش بدم . اما نمیدونم چه مرضیه وقتی از تلوزیون و اخر تیتراژ شگساختمان پزشکان پخش میشه ، دلم میخواد تو همون تلوزیون بشنومش ! شنیدنش تو گوشی یا جای دیگه هیچ لطفی نداره. فقط اخر اون سریال . واسه همین وقتی تیتراژش ناقص تموم میشه ، انگار یه چیزی گم میشه.  فقط منم که این مرضو دارم ؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره* چهارشنبه 27 شهریور 1398 ساعت 08:27

اصن تیتراژ فیلما یه مزه دیگه داره ادم احساس میکنه اهنگه بهتره اصن

اوهوم

arash جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 03:59 http://mnevesht.blogsky.com

این مرض همگانیه منم یه آهنگ مورد علاقم از رادیو پخش میشه فکر میکنم این جدیده و با دقت بهش گوش میدم

بسی مشعوف گشتم که تنها نیستم

Baran دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 22:24

نه خیر،منم این مرضو دارم.هرزمان به طور اتفاقی آهنگی رو نصفه و
ناقص شنیدم،بارها و
بارها گوش می گیرم،تا اون حس گم شدنِ رو ...بشوره ببره

خوبه تنها نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد